close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

צימרים בצפון- כי הכל פורח!

מערכת שורשו אדר א, תשעו15/02/2016

עכשיו זה בדיוק הזמן לצאת לנופש בצפון הפורח.

תגיות:
צילום: צימר בקליק

טיולי באגי וטרקטורונים ברמות נפתלי, ביקור ביקבים, טיולים בנוף פורח, מסעדות מעולות. להתנתק ולנסוע לטייל ואל תשכחו להזמין צימרים בצפון כי יש ברמות נפתלי, גם בצפת אם תרצו, ראש פינה, פורייה, טבריה. רק תבחרו!

צפון הארץ בדיוק בזמן הזה הוא אתר נופש אחד גדול פורח, משגשג ומרהיב וכל עם ישראל מתרכז שם, בצימרים בצפון בישובים שונים. בחיק הטבע, בתוך הירוק העמוק מנותקים מכל מה שמזכיר שגרה.

אם אתם רוצים לבלות יחד עם משפחה או חברים ולא רוצים להוציא יותר מדי כסף על בתי מלון, צימרים זו התשובה המוחצת מכל בחינה.

שהייה בצימרים בצפון היא חוויה חד פעמית בחיק טבע ירוק, ההתנתקות עוזרת לכם לשבור את השגרה ולהרגיש חופשה אמיתית, והחוויות ושפע ההזדמנויות לטיולים בצפון הופכים את השהייה בצימרים לצפון להחלטה הכי נכונה שאפשר לקבל כשמדובר בטיול משפחתי או בטיול בזוגות.

צימרים בצפון-כי אתם רוצים שקט!

עד שלא נולדה תרבות השהייה בצימרים בארץ, לא הייתה בעצם לאנשים אפשרות לבחור. אם הם רצו לבלות, הם היו מזמינים בית מלון. זה מה שהיה במשך שנים רבות, עד שהתפתחה בניית הצימרים בישובים ובמושבים והיום זו המילה האחרונה וגם המועדפת על כל המטיילים.

יש משהו בשהייה בצימר הרבה יותר נוח, אינטימי, מנותק מהכול. להרגיש באמת מחובר לטבע, לצאת לטיולים מסביב, לנצל את המקום כדי להתנסות בחוויות מסוג אחר, והצפון במיוחד עכשיו פורח וירוק ורק מחכה לכם. אז תתחילו לארוז את התרמילים.

המאמר באדיבות הפורטל המוביל להזמנת צימרים צימר בקליק:כנסו עכשיו

צימרים ברמות נפתלי, בפוריה בראש פינה!

רמות נפתלי הוא לא רק שם של צימרים בצפון אלא גם של רכס. מהרכס הזה אתם מוזמנים לעשות תצפיות אל עמק החולה והרי הגולן והחרמון. טיול בתוך חורשות אורנים וביקור במצודת ישע. בדרום רכס הרי נפתלי נמצא קברו של נבי יושע ומשם מגיעים אל קרן נפתלי תצפית נדירה אל הנוף המיוחד.

אם אתם מטיילים בתקופה של קיץ, אתם מוזמנים לטייל בנחל עיון, קרוב למטולה, ויש שם ערוץ טיול חוויתי במסלול ערוץ הנחל אל מפלים זורמים ובריכות מים.

ארץ נפתלי הזו ששווה לבקר ולטייל בה, הייתה בתקופות קדומות גבולה הצפוני של ארץ ישראל. במסלול הזה גם אבל בית מעכה ועל המרד שהיה בה בתקופת שלטונו של דוד המלך.

צימרים בצפון- אין כמו ראש פינה!

ראש פינה היא אחד המקומות הכי יפים בארץ לטיולים. כל מה שאתם צריכים לעשות כדי לבלות בה זה לשכור צימר במקום בפורטל שכולל גם צימרים בצפון והנה אתם כבר בדרך לטיול מהנה.

ראש פינה מזכירה לנו את ההיסטוריה. יש בה בתי אבן כפריים, עצי זית עתיקים, חוות, מסעדות מעולות. מושבה ותיקה עם הרבה מאוד מעלות לטיולים, שהות וכו'.

כל המבקר בראש פינה לא פוסח על מושבת הראשונים שעברה שחזור ומהווה מוקד עלייה לרגל ויש בה עוד הרבה מאוד אטרקציות.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה